Цікаво знати


Автомобілі на сонячній енергії вже майже тут 

Скоро ми зможемо їздити майже без підзарядки


З тих пір, як електричні транспортні засоби стали життєздатною альтернативою традиційним бензиновим автомобілям, з’явилися ідеї, щоб зробити їх більш зеленими. Замість того, щоб заряджати електромобілі електрикою з мережі, яка виготовляється переважно з вугілля та природного газу, майже кожен виробник електромобілів має за мету поєднати свої автомобілі з сонячною батареєю на даху.

Tesla навіть купили SolarCity, щоб інтеграція сонячних батарей на електромобілі була бездоганною.
У кінцевому підсумку, мета буде полягати в тому, щоб електромобілі самі по собі генерували енергію. Так, сонце могло забезпечити електроенергію, яка могла б живити ваш автомобіль і сонячні автомобілі можуть бути ближчими, ніж ви думаєте.


Сонячні автомобілі вже на горизонті


Audi також бере сонячну енергію в свої руки для своїх електричних транспортних засобів, розповівши про недавнє партнерство з дочірнім підприємством Hantery Alta Devices. Компанія виробляє високоефективні тонкоплівкові сонячні батареї, які раніше використовувались на супутниках та електричних літальних апаратах. Щоб навести приклад потенційного виробництва енергії, Alta каже, що Hanergy Solar Car може мати 1,092 вати сонячних батарей і виробляти 5,59 кВт-год електроенергії в день. Іншими словами, 500-кілометровий запас ходу Tesla Model 3 міг би отримати близько 37 км запасу в день від сонця.

Якщо Audi та Alta Devices зможуть виготовляти автомобілі з сонячним дахом, це може стати життєздатним варіантом для більш ніж просто Audi. Кожен великий виробник електромобілів буде шукати власний варіант для, тому що це стане величезним пунктом для продажу.
Це не перша концепція сонячних батарей у автомобілях, про які ми чули. 
Сонячна енергія на виробництві електромобілів вперше стала концепцією в 2014 році, коли Ford побудував концепт-кар C-Max Solar Energy з сонячними елементами від SunPower, інтегрованими в дах. Теоретично автомобіль міг би генерувати 3300 км енергії в рік з сонячними батареями на даху автомобіля, а якщо додати сонячні батареї на багажник і капот, то можливо можна було б досягти 8000 км. Однак з того часу ми дуже мало чули про Ford або SunPower, що показали цей концепт-кар ринку.





Революційний електромобіль Ultimate Aero EV

Ultіmate Aero EV, саме так буде називатися новітній електромобіль від американської компанії Shelby Super Cars. Творці найшвидшого на планеті бензинового автомобілю SSC Ultіmate Aero TT обіцяють зробити справжній переворот й в електроавтомобілебудуванні — випустити в серію найшвидший електромобіль із батареями, які не вимагають перезарядження на протязі неймовірних 6 років!
Ultіmate Aero EV — повністю електричний автомобіль, обладнаний двома могутніми 500-сильними електромоторрами, які забезпечать йому впевнене перше місце серед строкатої компанії електромобілів інших компаній.

Фантастичний електрокар надійде в продаж вже в 2009 році, після попередніх дорожніх випробувань у найближчому лютому.

Електромобіль Ultіmate Aero EV будуть відрізняти навіть не видатні спринтерські якості, а унікальні акумуляторні батареї, які за словами глави компанії Джерода Шелби не вимагають
перезарядження протягом 6 років...

Сказали б мені таке до появи цього матеріалу на сайті MotorAuthorіty.com, я б підняв жартівника на сміх! Адже не секрет, основна проблема всіх існуючих електромобілів й їхніх прототипів — недостатня ємність батарей, що змушує через кожні максимум пару сотень кілометрів ставати на підзарядку. Це вимагає величезних витрат на створення обслуговуючої інфраструктури, відсутність якої гальмує масове поширення електромобілів.

Але схоже всі ці проблеми одним махом вирішить таємничий Ultіmate Aero EV. Побажаємо розроблювачам, щоб у них ніколи слова не розходилися зі справою, ну а ціни на новинку — не злетіли в небеса.

Набридло заливати дорогий бензин у бак вашого авто?

Невеличке японське підприємство Genepax знайшло для Вас, здається, ідеальне рішення - екологічний автомобіль на воді.

У рух його приводить особливий винахід компанії - унікальний агрегат, який перетворює H 2 O в електроенергію. Аби вирушити у путь, в генератор треба залити літр води, при чому будь-якої води: річкової, дощової, морської, чи навіть чаю японського, якщо вам так завгодно. І представники компанії запевняють - для роботи цей двигун потребує лише всюдисущої рідини. Кійоші Хірасава (генеральний виконавчий директор компанії Genepax): “Головною характеристикою автомобіля є те, що він не споживає жодної потужності зі сторони. Машина пересуватиметься, доки у вас не закінчиться вода“.

Як тільки H 2 O потрапляє у бак, новітній генератор розщеплює молекулу води, відбираючи водень та вивільняючи електрони. Власне цей процес і породжує електричну енергію. Кійоші Хірасава (генеральний виконавчий директор компанії Genepax): “Одною з найбільших переваг нашої системи є те, що вона не потребує розбудови інфраструктури для перезарядки батарей, якої потребує більшість електромобілів“.

Розробники чудо-новинки кажуть, що на одному літрі води авто здатне пересуватись зі швидкістю 80 км протягом години. Підприємство лише нещодавно запатентувало свою унікальну технологію та сподівається співпрацювати з великими японськими компаніями, щоб поставити авто на конвеєр у вже зовсім недалекому майбутньому. А тому чекати на таку пропозицію, як і на неї подібні, скоріше за все, доведеться не довго. Адже ціни на пальне продовжують рости, і автоконструктори в усьому світі активно шукають альтернативних рішень.

Вчені створили електромобіль зі швидкою зарядкою

Японські компанії Fujі Heavy Іndustrіes і TEPCO побудували прототип перспективного


компактного електромобіля для мегаполісів. Автомобіль оснащено 40-кіловатним електромотором і він може розганятися до 100 кілометрів на годину.

Особлива гордість проекту – 346-вольтовий блок літій-іонних батарей, створених компанією NEC/Tokіn. Батареї не зовсім звичайні. У якості матеріалу для катода японці застосували літій-марганцеву шпінель (LіMn2O4). Кристалічна структура цього матеріалу надає батареї термічну стійкість і високу опірність зайвому заряду.
Запас ходу авто на одній зарядці становить 80 кілометрів.
Спеціально розроблений зарядний пристрій дозволяє заправити акумулятор, що сів, на 80% від номіналу всього за 15 хвилин.

Найближчим часом TEPCO проведе випробування 40 таких електромобілів, а в 2009-му році Fujі Heavy Іndustrіes планує поставити їх на конвеєр. Цікаво, що сама TEPCO має намір поступово перевести частину свого власного автопарку на електричних крихіток (за умови, що вони витримають тести), так що до 2012 року в парку фірми мають експлуатуватися 3 тисячі таких машин.

Повністю електричний автомобіль на кожен день може виявитися досить дорогим через літієві батареї новітнього типу, але зате його експлуатація буде коштувати копійки.

Немає коментарів:

Дописати коментар